Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego postawił na rozwój nowych technologii w komunikacji społecznej. Teleinformacja i portale społecznościowe to coraz bardziej popularne narzędzia do kontaktu z Ośrodkiem. Są także czynione próby tworzenia własnej telewizji internetowej za pomocą kanału YouTube.
Hitem jednak jest rozwijająca się od początku pandemii platforma Podkarpacki e-bazarek. W czasie pandemii strona e-bazarku miała ponad 2 miliony odsłon – opowiada Robert Pieszczoch dyrektor PODR w Boguchwale. E-bazarek jest miejscem wirtualnego lub telefonicznego spotkania rolnika-producenta i klienta, który chce kupić bez marży dobrą jakościowo żywność. Podkarpacki e-bazarek stał się prekursorem polskiego e-bazarku, który funkcjonuje we wszystkich województwach. Patronat, także finansowy nad tą inicjatywą objęło Ministerstwo Rolnictwa, stąd też platforma może liczyć na szerokie możliwości reklamowe.
W stałym ogrodniczym cyklu „Zaglądamy kwiatkom w płatki” nasza ekspertka Anna Rydzik opowiada o liściastych zimozielonych drzewkach bożonarodzeniowych, czyli mahoniach i ostrokrzewach; są też praktyczne porady jak kupować iglaka w donicy, by po świętach można było go wkopać do ogrodu. Audycji można posłuchać tutaj: „Zaglądamy kwiatkom w płatki”.