Efekt Mozarta - reportaż Anny Leśniewskiej
Fot. A.Leśniewska

W 1993 r. w magazynie "Nature" ukazał się szeroko dyskutowany artykuł Frances H. Rauscher z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Irvine. Psycholog udowadnia w nim, że samo słuchanie utworu Mozarta korzystnie oddziałuje na możliwości intelektualne studentów, którzy zaczynali osiągać znacznie lepsze wyniki. Mamusie przychodzące z dziećmi na spotkania do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Łańcucie  mają nadzieję, że muzyka będzie miała pozytywny wpływ na ich pociechy. Tymczasem one same już na tym korzystają.

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj