Regulamin przyznawania patronatów przez Polskie Radio Rzeszów S.A. wydarzeniom o charakterze edukacyjnym, kulturalnym, naukowym, sportowym i obywatelskim.
Polskie Radio Rzeszów Rozgłośnia Regionalna w Rzeszowie Spółka Akcyjna zwane dalej „Radiem” dopuszcza możliwość przyznawania patronatów wydarzeniom (należy przez to rozumieć również imprezy oraz przedsięwzięcia) o charakterze edukacyjnym, kulturalnym, naukowym, sportowym i obywatelskim, których celem jest promowanie pozytywnych wartości o zasięgu, randze i znaczeniu lokalnym, regionalnym, krajowym (ogólnopolskim)
i międzynarodowym. W przypadku wydarzeń cyklicznych patronat przyznawany jest każdorazowo na jedną edycję.
§ 1
- Podmiot ubiegający się o patronat (zwany dalej „Organizatorem”) składa „Wniosek o przyznanie patronatu wydarzeniu przez Polskie Radio Rzeszów S.A.” wg wzoru załączonego do niniejszego regulaminu (formularz ww. wniosku zamieszczony jest na stronie internetowej Radia) do siedziby Radia w Rzeszowie przy ulicy Zamkowej 3 (do działu Promocji i Marketingu Radia), lub przesyła wniosek, o którym mowa wyżej, pod adres: Polskie Radio Rzeszów S.A., ul. Zamkowa 3, 35-032 Rzeszów drogą pocztową albo e-mailem pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w przypadku wydarzeń muzycznych) nie później niż miesiąc przed terminem planowanego wydarzenia.
- Wniosek o patronat danego wydarzenia powinien zawierać:
- w punkcie 1: nazwę Organizatora, adres (ulica, numer, kod, miejscowość, województwo), telefon, adres e-mail, oraz imię i nazwisko, nr telefonu i adres e-mail osoby do kontaktu;
- w punkcie 2: nazwę wydarzenia;
- w punkcie 3: miejsce realizacji wydarzenia;
- w punkcie 4: termin realizacji wydarzenia;
- w punkcie 5: cele wydarzenia;
- w punkcie 6: wskazanie zasięgu wydarzenia, poprzez zaznaczenie odpowiedniego symbolu (×) przy określeniach: lokalny, regionalny, ogólnopolski, międzynarodowy;
- w punkcie 7: krótki opis wydarzenia;
- w punkcie 8: informację, do kogo wydarzenie jest kierowane oraz planowaną liczbę uczestników;
- w punkcie 9: należy zaznaczyć odpowiedni symbol (×) przy „tak” lub „nie”.
W przypadku zaznaczenia „tak”, należy wpisać orientacyjny koszt; - w punkcie 10: zaznaczyć odpowiedni symbol (×) przy „tak” lub „nie”;
- w punkcie 11: należy zaznaczyć odpowiedni symbol (×) przy „tak” lub „nie”. W przypadku zaznaczenia „tak”, należy wpisać nazwy innych mediów, do których wystąpiono o przyznanie patronatu wydarzeniu;
- w punkcie 12: należy wskazać załączniki do wniosku.
§ 2
Warunkiem przyjęcia wniosku do rozpatrzenia przez Radio jest kompletne wypełnienie przez Organizatora wszystkich rubryk formularza wniosku danymi, o których mowa w § 1 ust. 2 niniejszego Regulaminu.
§ 3
Odmowa przyjęcia wniosku do rozpatrzenia z powodu jego niekompletności nie wymaga uzasadnienia i na taką odmowę nie przysługuje środek odwoławczy.
§ 4
- Radio w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku o objęcie patronatem danego wydarzenia podejmuje decyzję o objęciu patronatem, bądź decyzję o odmowie objęcia patronatem wydarzenia i przesyła Organizatorowi informację o podjętej decyzji e-mailem.
- Radio ma prawo odmówić objęcia patronatem wydarzenia bez podania przyczyny.
- Od decyzji odmawiającej objęcia patronatem danego wydarzenia, jak również od decyzji określającej warunki patronatu przez Radio, Organizatorowi nie przysługuje odwołanie.
§ 5
Patronat przyznany przez Radio może przybrać formę patronatu medialnego lub partnerstwa medialnego. Radio decyduje o formie udzielonego patronatu. Decyzja dotycząca formy patronatu nie wymaga uzasadnienia i na taką decyzję nie przysługuje środek odwoławczy.
§ 6
Organizator nieodpłatnie wyraża zgodę na prowadzenie przez Radio działań promocyjnych w ramach wydarzenia, któremu został przyznany patronat na koszt Radia, których zakres zostanie uzgodniony z Organizatorem.
§ 7
W przypadku pobrania materiałów promocyjnych Radia w związku z przyznanym patronatem (rollup, banner, balon, flaga, itp.), Organizator zobowiązuje się, do dostarczenia pobranych ww. materiałów w terminie do 7 dni roboczych od daty zakończenia wydarzenia do siedziby Radia.
§ 8
Objęcie przez Radio patronatem wydarzenia nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego lub/i organizacyjnego przez Radio.
§ 9
Ewentualne sprawy sporne związane z przyznawaniem patronatów, rozstrzygać będzie Zarząd Radia.
§ 10
W przypadku przyznania przez Radio patronatu wydarzeniu w ramach wymiany świadczeń, szczegółowe warunki wymiany tych świadczeń będą określane w pisemnej umowie zawartej przez Radio z Organizatorem.