DZIEŃ POLSKIEJ MUZYKI to już druga edycja specjalnej kampanii mająca na celu wsparcie polskiego rynku muzycznego. Kampania ma zachęcić fanów i odbiorców muzyki do wyrażenia swojego szacunku dla pracy swoich ulubionych Artystów i wszystkich osób pracujących na ich sukces poprzez zakup biletu na koncert, płyty lub abonamentu w serwisie streamingowym. To fani stanowią o sile każdego lokalnego rynku muzycznego, dlatego też z myślą o nich w kampanii „Dzień Polskiej Muzyki” biorą udział największe sklepy płytowe, bileterie i serwisy streamingowe w kraju, które przygotowały specjalne promocje i atrakcje. Z uwagi na wprowadzone ograniczenia rynku koncertowego z powodu pandemii koronawirusa, sytuacja Artystów oraz wszystkich osób pracujących w branży koncertowej jest obecnie szczególnie trudna, dlatego to im dedykowana jest tegoroczna edycja.
Kulminacyjnym punktem kampanii jest specjalne pasmo z TYLKO POLSKĄ MUZYKĄ w największych ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych rozgłośniach radiowych i telewizjach muzycznych w kraju, które już po raz drugi odbędzie się 1 października od godz. 10.00 do 11.00.