Zakupy przedświąteczne w dobie pandemii
Fot. archiwum / nowe media

Zupełnie inny charakter, niż w poprzednich latach, będą miały tegoroczne zakupy przedświąteczne. Z powodu obostrzeń sanitarnych, do 29 listopada zamknięta jest część sklepów w galeriach handlowych. Z tego powodu, coraz więcej Polaków dokonuje zakupów przez Internet, a to wymusza na firmach zmianę strategii reklamy swoich produktów: Jak powiedział nam ekspert do spraw PR prof. Uniwersytetu Warszawskiego Dariusz Tworzydło, reklamy w dużej mierze przeniosły się do sieci, bo właśnie tam konsumenci szukają informacji o towarach i usługach.

Nasz gość zachęcał konsumentów do wspierania polskiej gospodarki, poprzez zakup towarów wyprodukowanych przez rodzime firmy. Przestrzegał też przed pochopnymi decyzjami zakupowymi online, żeby nie paść ofiarą oszustów internetowych.

Oceń ten artykuł
(2 głosów)
Etykiety

Artykuły powiązane

  • 23 Gru, 2020
    Jakie Święta w czasie pandemii?
    Jakie Święta w czasie pandemii?
    Jak bardzo czas pandemii zmieni tegoroczne Święta? Jesteśmy przekonani, że będzie inaczej, ale jak? W programie przytoczyliśmy badania mówiące o...
  • 17 Gru, 2020
    Świąteczny zielony rynek
    Świąteczny zielony rynek
    Nie tylko w sklepach wielkopowierzchniowych daje o sobie znać świąteczna gorączka. Na podkarpackich zielonych rynkach kupujących więcej niż zazwyczaj i...
  • 10 Gru, 2020
    Bartłomiej Cieszyński zdradza tajniki sprzedaży
    Bartłomiej Cieszyński zdradza tajniki sprzedaży
    Nadszedł czas przedświątecznych zakupów. By były one większe, specjaliści od sprzedaży stosują różne triki. Jednym z nich jest używanie słowa...

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj