Bartłomiej Cieszyński zdradza tajniki sprzedaży
Fot. archiwum

Nadszedł czas przedświątecznych zakupów. By były one większe, specjaliści od sprzedaży stosują różne triki. Jednym z nich jest używanie słowa promocja. To wyraz bardzo przyjemny dla naszego mózgu i pobudza do poszukiwania okazji. Niemal nie ma osób odpornych na ten trik – mówi nasz gość Bartłomiej Cieszyński wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Zachęcanie klientów do dowiedzenia sklepów odbywa się np. poprzez reklamy i gazetki, gdzie sprzedawcy wabią atrakcyjnymi cenami kilku produktów. Idąc po tę rzecz, nabywamy wiele innych, gdyż sprzedawcy ustawiają ja na obrzeżach sklepu, byśmy natrafiali na jak najwięcej tzw. przydasi. Kolejną stosowaną techniką sprzedażową jest hasło ostatnie sztuki, czy dni sprzedaży. To wywołuje strach przed utratą możliwości skorzystania z promocji i nakłania klientów do zakupów.

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Artykuły powiązane

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj