Rozpoczęła się realizacja projektu "E-usługi w Gminie Głogów Małopolski – Gmina przyszłości". Skorzystają na tym mieszkańcy, którzy załatwią wiele urzędowych spraw przez internet.
Do Urzędu Miejskiego, szkół i jednostek organizacyjnych gminy zakupione zostały już nowe serwery, komputery, monitory i urządzenia wielofunkcyjne o wartości 2 milionów złotych.
Ostatnim etapem projektu będzie wdrożenie nowego oprogramowania w urzędzie oraz uruchomienie portalu dla mieszkańców, upowszechniającego dokonywanie płatności bezgotówkowych. Program umożliwi załatwianie wielu spraw bez wychodzenia z domu. W ramach projektu, e–usługi będą wdrożone m.in. w takich obszarach jak: edukacja, podatki i opłaty lokalne, zarządzanie kryzysowe.
Zakończenie wszystkich działań ujętych w projekcie zaplanowano na koniec października. Całkowity koszt zadania finansowanego głównie z funduszy unijnych wyniesie prawie 4 miliony 900 tysięcy złotych.