Zainteresowanie społeczne kampanią wyborczą nie jest duże - powiedział na naszej antenie socjolog Leszek Gajos z WSPiA Rzeszowskiej Szkoły Wyższej. Dzieje się tak ponieważ z jednej strony mamy elektorat niezainteresowany polityką, z drugiej są ludzie, którzy doskonale wiedzą na kogo chcą głosować. Dlatego też, zdaniem naszego gościa, dotychczasowa kampania była dość niemrawa. Teraz natomiast przed nami ostatni tydzień, i na pewno będzie obowiązywało hasło" wszystkie ręce na pokład".
Nowością w tej kampanii wyborczej jest to, że internet odgrywa znacznie większą rolę niż poprzednio. Aktywność poszczególnych polityków i formacji politycznych koncentruje się na mediach społecznościowych. Socjolog Leszek Gajos zastanawia się jednak na ile media społecznościowe są skuteczne w walce o elektorat. W dniu wyborów aktywniejsi są ludzie starsi, którzy rzadziej korzystają z internetu, niż młodzi ludzie, konstatuje nasz gość.