Ponad 300 uczestników z całej Polski wzięło udział w trwającym od wczoraj dwudniowym XIX Kongresie Public Relations w Rzeszowie, którego tematem przewodnim było „Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.
Dariusz Tworzydło prezes rzeszowskiej spółki EXACTO organizator Kongresu ogromną popularność przedsięwzięcia tłumaczy pojawieniem się nowych wyzwań i zagrożeń w mediach społecznościowych. O zarządzaniu kryzysowym w trakcie kongresu mówił m.in. Adrian Kubicki, rzecznik PLL LOT. Podczas kongresu przedstawiono różne skuteczne sposoby komunikacji, np. fanpage: "Nadleśnictwo Baligród, Lasy Państwowe" , który okazał się strzałem w dziesiątkę. Profil polubiło dotąd blisko 100 tys. użytkowników Facebooka, a publikowane na nim materiały, często są cytowane przez inne media elektroniczne.
Kongres Profesjonalistów PR to nie tylko ciekawe prelekcje, ale też bloki warsztatowe prowadzone przez praktyków z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, jak również sesja naukowa, podczas której rozmawiano o polskich standardach etycznych w public relations.
Organizatorem XIX Kongresu Public Relations jest rzeszowska spółka EXACTO, a patronami m.in. Związek Firm Public Relations, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.