Dwie nagrody w ogólnopolskim konkursie Power of Content Marketing Awards zdobyły profile prowadzone przez leśników. Srebro otrzymali administratorzy profilu Nadleśnictwa Baligród, a złoto prowadzący główny profil Lasów Państwowych.
Podczas uroczystej gali Power of Content Marketing Awards, dawniej Szpalty Roku, organizatorzy konkursu podkreślili, że nadleśnictwo Baligród otrzymuje nagrodę za naturalne, pasjonujące podejście do tematyki leśnej.
Profil tworzą Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, którzy zasłynęli nie tylko w Polsce z niezwykłych filmików opowiadających o życiu lasu i jego mieszkańców.
Administratorzy profilu Lasów Państwowych otrzymali złote wyróżnienie „za rzetelną komunikację, a także autentyczny przekaz budujący zaangażowanie”.
Wszystkie nadleśnictwa z terenu RDLP w Krośnie prowadzą profile FB i rocznie publikują tysiące postów związanych z gospodarką leśną, pracą leśników i działaniami, które Lasy Państwowe prowadzą dla społeczeństwa.