Polska Spółka Gazownictwa otworzyła w Jarosławiu centrum teleinformatyczne. W Contact Center telefony i e-maile od klientów z całej Polski odbiera 80 osób. O inwestycje w Jarosławiu zabiegała sekretarz stanu w kancelarii premiera Anna Schmidt-Rodziewicz.
Centrum już działa. Klienci dzwonią najczęściej w sprawie przyłączenia do sieci gazowej, uruchomienia przyłączy, a także składają skargi i reklamacje. Mariusz Dymkowski, dyrektor Departamentu Usług Dystrybucyjnych i obsługi klienta zapewnia, że choć to infolinia to klienci na rozmowę mają czekać mniej niż minutę.
Contact Center Polskiej Spółki Gazownictwa pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 17:00. Szczegółowe dane teleadresowe poszczególnych jednostek znajdują się na stronie spółki. Do kontaktu przygotowany jest także specjalny formularz zgłoszeniowy m.in. w sprawach przyłącza gazu.