Ograniczenia w obsłudze interesantów wprowadzają liczne urzędy i instytucje w regionie. Starosta krośnieński sugeruje, by wizyty w urzędzie, które nie są konieczne należy odłożyć na termin późniejszy. W pilnych sprawach należy dzwonić lub wysłać e-maila by się umówić.
Każda osoba wchodząca do urzędu ma mierzoną temperaturę. Wszystkie dokumenty, które trafią do urzędu będą przechodzić trzydniową kwarantannę w specjalnym pomieszczeniu. Skrzynki na dokumenty przygotowano w holu starostwa. Potwierdzenie złożenia dokumentów wysyłane będzie drogą elektroniczną.
Wyjątkiem jest funkcjonowanie Wydziału Komunikacji i Transportu, gdzie strony będą obsługiwane pojedynczo na trzeci dzień po złożeniu dokumentów, po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.
Podobne ograniczenia wprowadził urząd miasta w Jaśle, gdzie do odwołania m.in zamknięto kasę. Wpłaty na rachunki Miasta można dokonywać bankową drogą elektroniczną oraz za pomocą miejskiej platformy płatniczej – PLIP.