Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Rzeszowie do odwołania zmienia sposób obsługi klienta. Jednocześnie prosi o ograniczenie bezpośredniego kontaktu ze swoimi służbami wyłącznie do spraw niezbędnych i pilnych. Wszystko w celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa oraz w trosce o zdrowie pracowników i kontrahentów.
Dlatego wszystkie sprawy powinny być zgłaszane telefonicznie, lub e-mailowo. Korespondencja tradycyjna powinna być umieszczana w skrzynce pocztowej przy wejściu głównym do budynku administracyjnego przy ul. Staszica 24 w Rzeszowie.
W sytuacji, gdy sprawy nie uda się w ten sposób rozwiązać spółka ustali indywidualny i dogodny dla odbiorców sposób jej załatwienia.
Rzeszowski EMPEC informuje ponadto, że dostawa ciepła dla odbiorców zarówno dla celów centralnego ogrzewania, przygotowania ciepłej wody użytkowej, jak i technologicznych odbywa się bez żadnych zakłóceń.