Rzeszowska spółka PGE Obrót z uwagi na zagrożenie koronawirusem do odwołania zamknęła Biura Obsługi Klienta. Cała obsługa klientów prowadzona jest zdalnie. Klienci za pomocą telefonu lub internetu mogą zrealizować większość spraw związanych z zakupem energii elektrycznej, w tym również podpisać nową umowę.
Wiceprezes PGE Obrót Jan Maciej Mądrzak, poinformował PAP, że spółka od kilku lat rozwijała komunikację z klientami za pomocą kanałów zdalnych. Jest to wygodne dla klientów, a w obecnej sytuacji wpływa także na bezpieczeństwo klientów oraz pracowników.
Aby zdalnie podpisać umowę z PGE Obrót należy wypełnić eFormularz, który jest na stronie pge-obrot.pl/ lub zadzwonić na numer Infolinii PGE 422 222 222.
Pracownik PGE Obrót przygotuje wszystkie wymagane dokumenty i prześle je do klienta na wskazany email. Następnie wystarczy podpisać umowę swoim profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym i zwrócić dokumenty. Podpisze je pracownik PGE Obrót odeśle do klienta.