Na linii kolejowej 101 Munina – Hrebenne trwa budowa nowego mostu nad Lubaczówką w Nowej Grobli. Usprawni to podróż z Podkarpacia na Lubelszczyznę.
Stalowa konstrukcja zastąpi jednoprzęsłowy obiekt z 1949 roku. Zdemontowano już stary most. Na brzegu przygotowywane są fundamenty nowych przyczółków. Jednocześnie w Lubaczowie postępują prace przy przebudowie mostu nad rzeką Sołotwą. Polskie Linie Kolejowe wykorzystają tam obiekt uzyskany przy przebudowie linii w Pszczynie. Stalowe konstrukcje mostów z Nowej Grobli i Lubaczowa pozostaną w regionie. PLK przekazały obiekty Gminie Lubaczów. Będą prezentowane w muzeum kolejnictwa na stacji Basznia.
Poza przebudową mostów na linii Munina – Hrebenne remontowany jest tor na szlaku Horyniec Zdrój – Werchrata. Prace pozwolą zlikwidować ograniczenia prędkości i usprawnią przejazd pociągów. Na inwestycję przeznaczono 31 milionów zł ze środków własnych PLK.
Linia kolejowa Munina – Hrebenne to trasa dawnej Kolei Jarosławsko–Sokalskiej. Pierwszy pociąg z Jarosławia do Sokala przejechał 6 czerwca 1884 roku.