Pierwsi mieszkańcy powiatu bieszczadzkiego skorzystali dziś z usług mobilnego Biura Obsługi Klienta PGE, największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce. Uruchomione dziś mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, klienci mogą załatwić w tym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.

Pojazd parkuje przy ul.Pionierskiej obok starostwa powiatowego. Mobilne biuro obsługi klienta czynne będzie w każdy czwartek, w godzinach 10.00-14.00.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Artykuły powiązane

  • 27 Sty, 2021
    Awarie energetyczne usunięte
    Awarie energetyczne usunięte
    Ekipy pogotowia energetycznego uporały się z awariami na liniach średniego napięcia. Oznacza to, że przywrócono dopływ prądu niemal do wszystkich...
  • 19 Sty, 2021
    Dojrzałość – wystawa Muzeum Rzemiosła w Krośnie
    Dojrzałość – wystawa Muzeum Rzemiosła w Krośnie
    Fotografie, sprzęty gospodarstwa domowego, wyposażenie restauracji, warsztatu krawieckiego, a także zaimprowizowany piknik w plenerze. To niektóre elementy wystawy „Dojrzałość” prezentowanej...
  • 18 Sty, 2021
    Dojrzałość – wystawa Muzeum Rzemiosła w Krośnie
    Dojrzałość – wystawa Muzeum Rzemiosła w Krośnie
    Fotografie, sprzęty gospodarstwa domowego, wyposażenie restauracji, warsztatu krawieckiego, a także zaimprowizowany piknik w plenerze. To niektóre elementy wystawy „Dojrzałość” prezentowanej...

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.
Zapoznaj się z Zasadami publikowania komentarzy na stronie radio.rzeszow.pl

Potrzebujesz pomocy? kliknij tutaj