Promowaniem walorów turystyczno-gospodarczych województwa podkarpackiego ma zająć się Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka. Cała kampania reklamowa ma kosztować 18 mln zł. Tej decyzji nie popiera poseł Wiesław Buż. Wątpliwości dotyczą tego, czy lotnisko jest dobrze przygotowane do takiej kampanii i czy w dobie pandemii przeznaczenie 18 milionów na kampanię reklamową jest zasadne. Poseł Wiesław Buż dodał, że nic nie zapowiada, by transport i ruch lotniczy w najbliższym roku miał powrócić do stanu sprzed pandemii.
Tomasz Leyko, rzecznik prasowy Marszałka Województwa Podkarpackiego, powiedział, że ta kampania reklamowa finansowana jest ze środków unijnych, które mogą być wydane tylko w taki sposób. W ramach postępowania zamówienia publicznego Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka jako jedyny spełnił wszystkie warunki przetargu. Choć w ograniczony sposób, lotnisko nadal działa i, jak wiele innych firm lotniczych, z powodzeniem realizuje tego typu kampanie promocyjne.