Są pierwsze efekty promocji Podkarpacia na targach FootEx Japan w Tokio. To największe międzynarodowe targi żywności i napojów w Azji. Na polskim stoisku znalazły się wyroby produkowane przez firmy z klastra "Podkarpackie smaki", wśród nich miody, pierogi, wędliny, suszone owoce i warzywa, soki oraz czekolada z dereniem. Zdaniem Eweliny Nycz ze Stowarzyszenia Pro Carpathia z Rzeszowa, nasze produkty wzbudziły spore zainteresowanie zwiedzających targi. A jedna z japońskich firm kontaktowała się już telefonicznie z przedsiębiorstwem PPHU "AWB" Alina Becla z Handzlówki w powiecie łańcuckim. Firma zajmuje się produkcją herbat owocowych, mieszanek ziołowych oraz suszonych warzyw i owoców.
W targach, które odbyły się w ubiegłym tygodniu, uczestniczyło ponad 3 tys wystawców, a zwiedziło je 82 tys. osób.