"Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" - pod takim hasłem ruszyła pierwsza kampania poświęcona gospodarczej promocji regionu. Skupia się na czterech sferach: lotnictwie z kosmonautyką, motoryzacji, informatyce z telekomunikacją oraz na jakości życia.
Wojciech Waglowski, szef konsorcjum firm PR-owskich Fleischmann-Hillard Polska, które prowadzi kampanię, powiedział, że chodzi o pokazanie Podkarpacia jako regionu przedsiębiorczego i innowacyjnego. "Tworzone są tu innowacje nie na najprostszym poziomie, ale czasami są to rzeczywiście technologie przełomowe" - podkreślił Waglowski.
Marszałek województwa Władysław Ortyl stwierdził, że podkarpaccy przedsiębiorcy chętnie korzystają z europejskiego dofinansowania swoich innowacyjnych przedsięwzięć, a w regionie - jako jedynym w kraju - działają centrum innowacji, fundusz rozwoju i program wspierania biznesu.
Kampania potrwa do 30 listopada. Jej koszt to prawie 1,5 miliona złotych pochodzących w całości z Regionalnego Programu Operacyjnego. Za granicą będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii i Irlandii.