Reorganizacja w Urzędzie Miasta w Stalowej Woli. Część wydziałów zostało połączonych, inne zlikwidowano. Wszystko po to, by usprawnić funkcjonowanie całej struktury i lepiej wykorzystywać pracowników samorządowych. W dłuższej perspektywie zmiany mają przynieść wymierne oszczędności.
Od początku stycznia w strukturze Urzędu Miasta pojawił się nowy wydział zajmujący się przygotowaniem monitoringu miejskiego - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. Zlikwidowana została Kancelaria Prezydenta Miasta oraz Biuro Inwestora i Promocji Gospodarczej, a powstał Wydział Promocji, Kultury i Sportu łączący kompetencje tych działów.
Reorganizacja spowodowana jest również wdrażaniem projektu cyfryzacji w Stalowej Woli, który ma usprawnić funkcjonowanie poszczególnych wydziałów, a jednocześnie udostępnić kilkadziesiąt usług publicznych przez Internet.
Siedziby biur zajmujących się w magistracie poszczególnymi sprawami pozostają bez zmian.