Pół miliona klientów największego sprzedawcy energii w Polsce - firmy PGE Obrót z Rzeszowa korzysta już z eFaktury - poinformował rzecznik prasowy firmy Mariusz Majewski.
Wyliczając zalety wymienił m.in. to, że trafia ona do klientów już w momencie wystawienia. Rzecznik dodał, że wszystkie dane są chronione indywidualnym hasłem, zgodnie z ochroną danych oraz zasadami cyberbezpieczeństwa. Spółka promuje to rozwiązanie, wskazując nie tylko na komfort i wygodę, a także na ekologię.
W ubiegłym roku na elektroniczną formę rozliczeń zdecydowało się przejść prawie 200 tys. klientów PGE. Są to nie tylko klienci indywidualni, ale także firmy, samorządy oraz instytucje. Tylko w pierwszym miesiącu tego roku w PGE Obrót przybyło 20 tysięcy dodatkowych eFaktur.
PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.